Coffee



"کافی ایتھوپیا میں دریافت ہوئی تھی، کافے ایتھوپیا کا ایک چھوٹا سا گائوں ہے، اس گائوں میں کافی دریافت ہوئی اور دنیا نے کافے کی وجہ سے اس مشروب کو کافی کا نام دے دیا۔

کافی کا کاروبار دنیا بھر میں بہت مشہور ہے اور پاکستان میں بھی اس کا بہت اثر ہے. سیکنڈ کپ، جو کافی کی ایک معروف فرنچائز ہے، پاکستان میں 2013 میں لانچ ہوئی۔اس کے بعد سے، کافی کی مقبولیت بھرپور طرح سے بڑھی ہے، خاص طور پر شہری علاقوں میں.

پاکستان میں کافی کی مارکیٹ میں بہت زیادہ ڈیوٹیز عائد کی جاتی ہیں، جس کی وجہ سے کافی کی قیمتیں غیر معمولی طور پر بلند ہو گئی ہیں. یہ مارکیٹ کو شدید چیلنج کا سامنا کرنے کا باعث بن رہی ہے.

کافی کی مقبولیت نوجوانوں میں خاص طور پر بہت زیادہ ہے، جو اس کے جدید ڈیزائن اور فری وائی فائی کی سہولت سے لطف اندوز ہوتی ہیں. کافی کی مختلف اقسام، جیسے کافی لاٹے، کیپوچینو، اور آئسڈ لاٹے، پاکستانی لوگوں کے ذائقوں کے حامل افراد کے لئے موزوں ہیں.

پاکستان میں کافی کا کاروبار ایک ابھرتی ہوئی صنعت ہے۔ یہاں کچھ اہم پہلو ہیں جو کافی کے کاروبار کی مقبولیت میں اہم کردار ادا کر رہے ہیں:

1. تبدیلیاتی رجحانات:
شہری علاقوں میں مقبولیت:
لاہور، کراچی اور اسلام آباد جیسے بڑے شہروں میں کافی شاپس کی تعداد میں اضافہ ہو رہا ہے۔
نوجوان نسل کی دلچسپی:
کافی کی جدید اقسام اور فری وائی فائی کی سہولت نے نوجوانوں کو اپنی جانب متوجہ کیا ہے۔

2. کاروباری مواقع:
فرنچائز کا آغاز:
سیکنڈ کپ اور گلوبل کافی برانڈز کے علاوہ مقامی کافی شاپس بھی مارکیٹ میں شامل ہو رہی ہیں۔
ہوم ڈلیوری سروسز
آن لائن آرڈرز اور ہوم ڈلیوری کی سہولت کافی کاروبار کو مزید آگے بڑھا رہی ہے۔

3. چیلنجز:
قیمتیں:
کافی کی درآمدات پر زیادہ ڈیوٹیز عائد ہونے کی وجہ سے قیمتیں زیادہ ہیں۔
مقابلہ بازی
مارکیٹ میں بڑھتی ہوئی مسابقت کی وجہ سے کاروباری افراد کو جدت لانے اور منفرد خدمات پیش کرنے کی ضرورت ہے۔

پاکستان میں کافی کا کاروبار کرنے کے لئے اس بات کا دھیان رکھنا ضروری ہے کہ مقامی ذائقوں اور رجحانات کو مدنظر رکھا جائے۔ کیا آپ کو مزید معلومات چاہیے؟ ☕📈