مارکیٹ ریسرچر کی ملازمت کا کام مختلف کمپنیوں اور اداروں کو مارکیٹ کے رجحانات، صارفین کی ضروریات، اور مقابلے کے ماحول کے بارے میں اہم معلومات فراہم کرنا ہوتا ہے۔ یہ معلومات انہیں اپنی مارکیٹنگ اور کاروباری حکمت عملی کو بہتر بنانے میں مدد دیتی ہیں۔
مارکیٹ ریسرچر کی ذمہ داریاں:
تحقیقی پروجیکٹس کی منصوبہ بندی:
مارکیٹ ریسرچر تحقیق کے منصوبے بناتے ہیں اور تحقیق کے مقاصد کو طے کرتے ہیں۔
ڈیٹا جمع کرنا:
مختلف ذرائع سے معلومات جمع کرتے ہیں، جیسے سروے، انٹرویوز، اور فوکس گروپس۔
ڈیٹا تجزیہ:
جمع شدہ ڈیٹا کو تجزیہ کرکے اہم نتائج نکالتے ہیں۔
رپورٹس کی تیاری:
تجزیہ کی بنیاد پر رپورٹس تیار کرتے ہیں جو کمپنی کے مختلف ڈپارٹمنٹس کے ساتھ شیئر کی جاتی ہیں۔
مارکیٹ کی پیش گوئی:
مستقبل کے مارکیٹ رجحانات کی پیش گوئی کرتے ہیں اور کمپنی کو مستقبل کی منصوبہ بندی میں مدد دیتے ہیں۔
مسابقتی تجزیہ:
مسابقتی کمپنیوں کے پروڈکٹس اور حکمت عملیوں کا جائزہ لیتے ہیں۔
ضروری مہارتیں:
تحقیقی مہارتیں:
تحقیق کرنے کی اہلیت اور مختلف تحقیقی طریقے استعمال کرنے کا علم۔
تجزیاتی صلاحیتیں:
ڈیٹا کا تجزیہ کرنے اور نتائج کو سمجھنے کی صلاحیت۔
کمیونیکیشن سکل:
مؤثر طریقے سے نتائج کو دوسروں کے ساتھ شیئر کرنے کی صلاحیت۔
مسئلہ حل کرنے کی صلاحیت:
مسائل کی نشاندہی اور حل نکالنے کی صلاحیت۔
کمپیوٹر اور سافٹ ویئر کی مہارتیں:
مخصوص تحقیقی سافٹ ویئر اور دیگر متعلقہ ٹیکنالوجیز کا استعمال۔
اگر آپ کے پاس اسٹیٹسٹیکس، منیجمنٹ، بزنس سٹڈیز، انفارمیشن ٹیکنالوجی، اکنامکس اور ریسرچ کی ڈگری ہے تو آپ کے لیے یہ میدان ترقی کرنے کے لیے کھلا ہے۔
یہ ملازمت مختلف صنعتوں میں دستیاب ہوتی ہے جیسے کہ مالیاتی ادارے، فارماسیوٹیکل کمپنیز، تیز رفتار صارفین کی مصنوعات کی کمپنیز، اور بہت کچھ۔
اگر آپ مارکیٹ ریسرچر بننے میں دلچسپی رکھتے ہیں، تو تحقیق اور تجزیہ میں مہارت حاصل کرنا اور کسی معتبر ادارے سے مارکیٹ ریسرچ کا کورس کرنا مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔
اس فیلڈ کی شاخیں یہ ہیں۔
ڈیٹا اینالسٹ
ریسرچ منیجر
اکاونٹ ڈائریکٹر

0 Comments